2009-02-11
 21:07:40

Har bestämt mig

För att ta en paus ifrån bloggandet under ett par dagar mycket för att jag inte orkar och det är mycket med barnen Emilia är så trotsig och gnällig idag fick hon värsta utbrottet när jag skulle klä på henne sen så satt hon bara på golvet och skrek när vi var hemma och tog jag uppe henne blev hon bara argare och skrek ännu mera. Så ibland undrar jag vad det är med henne. Men kan vara magen som strular och kan vara den där dumma kindtanden som aldrig kommer fram någon gång.

Min trötthet börjar gå mig på nerverna satt i soffan som en zombie innan idag när Emilia sov och Casper stod i badrummet och lekte med saker i handfatet han var nog där inne i 1timme kul att han roade sig så jag fick en lugn stund och det var skönt faktiskt men tröttheten försvann inte för det.suck.
Ska ta mig ner till apoteket imorgon och kolla vad järntabletter kostar för jag börjar misstänka att jag har järnbrist eftersom jag är kroniskt trött även fast jag sovit hela nätterna och vaknar vid sju som vanligt när Casper kommer och väcker mig. Jag skulle lätt kunna sova i flera timmar till om jag fick.

Om jag känner mig piggare över helgen så tar jag upp bloggandet igen nästa vecka men om det fortfarande känns som det gör nu så väntar jag ett tag till.

Ha de bra så länge.
Kram En Trött Småbarns Mamma



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: