2009-02-11
 12:48:41

Har inte orkat blogga

God middag!

Jag har inte orkat blogga för jag är så himla trött hela tiden och då har jag inte motivationen till att sätta mig vid datorn. Annars är det bra här men JOhan och barnen är förkylda till max Johan orkade knappt gå till jobbet idag. Vi har mest tagit det lugnt har bara varit på willys en sväng och köpte apelsiner som var billigt denna veckan tyckte att 9kr kg var rätt okej pris. På fredag var det meningen att vi skulle ha kt till loggopeden med Emilia men jag ringde dit idag och pratade med dom för hon har börjat att äta mycket bättre nu.

Då tyckte jag att det känndes onödigt eftersom vi skulle dit bara för att se vad felet kunde vara.Men jag skulle ringa igen näom hon skulle sluta äta igen. Sen passade jag även på att fråga vart remissen ifrån dietisten bade tagit vägen för jag har väntat flera veckor nu på att dom ska höra av sig om en tid. Men då stod det i Emilias journal att dom inte skickat någon remiss fast dom sagt att dom skulle göra det. Man blir lite trött ibland på sjukvården för henne är det ju viktigt nu att få komma dit för att beräkna kallori intag osv för hon går ju inte upp i vikt just nu. Ska väga henne på onsdag så får vi se vad vågen visar denna gången. Sist hade hon ju gått ner 400gram.

Nu ska jag kolla lite på tvn med Casper Emilia har precis somnat och jag tänkte slappa lite.
Kram Kram!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: