2009-02-24
 10:52:31

Hej på er!

Hejsan

Ja inatt fick jag i alla fall sova hela natten var helt otroligt men inte vaknade jag utsövd för det. Fattar inte varför jag ska vara så trött hela tiden. Men beror väl på att man sover dåligt dom flesta nätterna så kroppen hinner inte hämta igen den sömn som fattas antar jag.

Idag har jag varit iväg till dagis redan och hunnit komma hem det blev 1 timmes promenad samanlagt och 4km så totalt så går man 12 km i veckan när barnen ska till dagis. Att Casper klarar av det de är helt ofatbart men han har blivit van att gå den biten nu i början när vi flyttade in till stan var det pest och kolera att gå till dagis för han var så trött och brädan vi hade vägrade han stå på.Nu klarar han av att gå nästan hela vägen vilar engång på en bänk som ligger mer än halva vägen till dagis.

Nu tänkte jag sätta fart med disken så de är klart för klockan 13 så kommer Johan hem och byter kläder och sen ska vi hämta barnen på dagis o sen bär det av till Borås till loggopeden för att se vad hon har att säga denna gången. Hoppas verkligen att dom kan hjälpa Emilia. Sen idag kom det en läkartid till hennes ordinarie läkare vet dock inte om det är hjärtbesök eller om det har med maten att göra för det står inte på lappen. Men den 9e ska vi dit i alla fall. Skönt att karusellen rullar nu i alla fall så det händer något för Emilias matsituation är ohållbar imorse när jag skulle byta blöja så var den i det närmaste torr så inget kiss på ca 12 timmar de är INTE bra men vad gör man när ungen vägrar :S Sen har hon gått o blivit dålig i magen med men det blir hon i mellan varven nu kan det ju dock bero på att hon har börjat få sitt energi pulver igen så hon inte ska tappa en massa i vikt för att hon inte äter. Hoppas att kontaktsjuksköterskan hinner ringa innan vi ska ner till Borås så jag hinner prata med henne annars så får jag söka henne på avdelningen.

Kram o Hej hör av mig när vi kommit hem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: