2009-02-26
 10:50:40

Hjälp vilket väder :S

God middag!

Imorse när vi skulle gå till dagis var nästan all snö borta men när vi kom fram till dagis så var det som om himlen öppnade sig och jisses vad det började snöa jag såg ut som en mumie  kolla här

Taget med mobilen kanske inte den bästa.
 
Så jag var minst sagt blöt när jag kom hem men det fortsätter att komma STORA flingor ifrån himlen och nu ökar det på ser jag.Vill ju att våren ska komma nu vill inte ha mera snö. Natten har varit jobbig här så man känner sig ganska sliten Emilia har vaknat tusen gånger och skrikit hysteriskt fast man vet inte varför hon blir tyst somnar om och sen drar det igång igen.suck. Casper kom 04.50 imorse och ville kolla på Dora men jag sa åt honom att gå o lägga sig igen han låg hos mig en stund och sen gick han till sin egen säng och somnade om till klockan var 07.45 vilket var lite sent då borde vi stått i hallen påklädda och klara men alla låg och sov så det blev lite panik. Men vi tog bussen så vi hann i tid i alla fall tur var väl det när detta ovädret kom.
Nu ska jag sätta lite fart på mitt städande blev inte mycket gjrot igår när barnen är hemma så ska passa på nu så har jag allt klart inför helgen vägrar att städa då vill ha de gjort innan dess. Idag ska jag även tvätta ska dra ut alla sängkläder tänkte jag kan nog behövas.

Ha en bra dag så hörs vi senare. KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: