2009-02-21
 07:22:25

Jag blir galen snälla Emilia SOV

God morgon!

Vilken natt somnade vid halv tolv var helt slut efter dagens aktiviteter men då hade jag ändå legat i sängen i säkert 1timme innan jag kunde somna för Emilia höll låda där inne och rätt var det var så sparkade hon allt hon kunde i väggen så jag blev skiträdd men började skratta som tusan fast i kudden så inget hördes. Men var så himla komiskt allt där ligger hon o babblar på för fullt och får helt plötsligt ett frispel och börjar sparka i sin vägg som tusan och jag lovar att det var inte lite heller hon sparkade.Hörde att grannen hade fest nedanför så jag hoppas att dom inte blev störda.

Sen höll hon på till klockan var säkert två innan hon slutade o somnade hon in. Så det ska bli himla kul att se hur hon är idag om hon är väldigt grinig eller inte för hon har ju inte sovit något direkt och sen så hoppade hon ju över sin lur mitt på dagen så hon borde varit skit trött.

Idag ska vi åka antingen till Jönköping eller Borås för att leta efter ett par skor till Emilia och lite vår/sommar kläder hade en massa rabbat kuponger och hon behöver ha lite nytt för jag hoppas att våren kommer snart. Men vi pratade om att åka till Borås men jag tror att Jönköping blir bättre för Caspers del för om vi går in på ikea så kan han leka av sig lite men vi får se vad vi kommer fram till när Johan vaknar ska snart sätta igång och göra lite ägg till frukost upptäckte att vi inte hade något pålägg.

Ha en bra dag så hörs vi kanske ikväll.
Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: