2009-02-04
 20:33:35

Kväller igen

Gog kväll!

Ja dagarna går verkligen snabbt ibland undrar jag vart dom tar vägen. Denna dagen bara försvann som den gjorde igår och idag har vi inte gjort så himla mycket alls. Skulle ha bakat men klockan blev så mycket så jag kanske gör det imorgon när barnen är på dagis eller så gör jag det i helgen har bröd än så länge så vi klarar oss i alla fall =)

Nu sitter jag och degar framför tvn och har spelat lite bingo på nätet men nu ska jag snart ta och gå ner på ica och se om dom har någon badolja som inte är svindyr. Emilia har sån klåda så skulle behöva bada henne imorgon igen med lite olja och se om huden blir bättre av det.

Nu orkar jag inte skriva mera men vi hörs imorgon.

Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: