2009-02-08
 00:04:29

Melodifestivalen !??!?

Vad fasiken var det för skräp jag fattade ingenting om vad som hände och inte var det ngra direkta bra låtar heller för den delen. Men man kan ju hoppas att någon bra låt vinner i slutänden.
Ida o Ove har precis gått hem och vi har haft det mycket trevligt tjötat en massa och skrattat så jag har faktiskt ont i magmusklerna.

Något mystiskt som hände med våran the kokare som jag verkligen inte fattar. Jag fyllde halva kannan med vatten sätter på den på knappen som jag alltid gör. När vattnet är på väg att koka så formligen SPRUTAR det vatten över hela bänken så jag fick rycka tag i kannan och hålla den på golvet i stället för att allt vatten skulle rinna på diskbänken. Jag fyller upp med lite nytt vatten inte mera än det var innan aningen mindre tror jag.Slår på kannan igen och det händer SAMMA sak igen men denna gången höll jag den över diskbänken. Trodde verkligen jag skulle dö av skratt när samma sak händer engång till.

Johan gör nu ett tredje försök och denna gången så gick det att koka upp vattnet. Fattar verkligen inte vad som hände men jaja den funkar i alla fall och det är väl huvudsaken. Men är ju inte konstigt om den ger med sig heller för den är ju ändå snart 3år gammal.

Nu kallar sängen här blir sent idag med men får sova i bra tid imorgon i stället.
God natt och sov så gott!

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: