2009-02-16
 07:26:33

Morning =)

God morgon!

Här har det varit en ganska lugn helg igår var vi ut och grillade korv och Casper fick åka skridskor och vi kollade på alla galningar som körde bil på isen när jag var ut vid 18tiden igår så körde dom fortfarande på isen. Dom är verkligen inte rädda för att dom ska gå igenom isen eller skada bilarna.

Annars har helgen flytit på vi är förkylda alla här nu lite mera eller mindre. Emilia vägrar äta dock och det är himla jobbigt för hon blir lite lätt grinig då men jag hoppas att det ändrar sig snart. Sen hon spydde så har inte mycket kommit ner i hennes mage speciellt inte någon mat eller någonting alls. Så det känns lite jobbigt mn ja vad ska man göra åt det :S

I veckan vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på barnen har dagis idag och imorgon o sen på onsdag så ska jag gå och väga Emilia ska bli kul att se vad vågen visar denna gången. Till helgen ska vi nog åka till jönköping och bara kolla lite har inte varit där på säkert 6månader så vill gå lite på ikea och kika omkring och sen måste vi köpa nya skor åt Emilia men till helgen är det långt ännu fast dagarna går så snabbt tycker jag.

Nu ska jag göra i ordning barnen för dagis och slänga i mig mitt the så halsen vaknar till liv igen.hehe.
Ha en bra dag.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: