2009-02-05
 13:40:04

Nu känner jag mig nöjd

Hejsan!

Efter ett tags pysslande med denna sidan så tycker jag att jag känner mig nöjd för denna gången finns väl alltid lite små fix innan man känner sig helt nöjd. Skulle tex vilja ha bort den där reklamen som är under inläggen men då måste man bli promedlem och det tänker jag inte bli.

Emilia hon sover igen var som jag trode sjukdom på gång. Hon hade nästan 40 graders feber när jag väckte henne hon var lite skakig så tur att jag tog upp henne för att kolla så hon slapp få sina kramper hon nästan alldrig får. Tur man vet vad man ska göra nu när hon haft dom ett par gånger.Men är ju värre om man lämnar bort henne till tex svärmor och man inte vet att hon är på väg att bli sjuk då kan man ju få lite lätt panik om man inte är närvarande själv. Men ger man bara febernedsättande så slutar hon ganska sabbt.

Jag känner mig himla onyttig idag men det kan jag gott få göra tycker jag. Annars springer jag runt med det mesta men inspirarionen är helt borta idag är nog för jag är så himla trötter. Jag har i alla fall lagt kycklingen i marinad vi ska ha till mat det börjar lukta vitlök och kryddor i hela huset. Har hört att om den får stå i rumstemperatur så drar köttet åt sig mera av kryddorna. Vet dock inte hur mycket sanning det är i det men man kan ju i alla fall testa :D Upptäckte idag att jag har skrivit 110 inlägg sedan jag skaffade denna blogg sidan i december tycker jag är ganska bra gjort av mig =)

Nu ska jag försöka göra någon nytta får se hur långt jag kommer =)
Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: