2009-02-28
 18:11:36

Oj inte hunnit blogga alls

Hej på er här har varit fullt upp minstsagt men det är kul det med när dagarna bara rinner iväg. Emilia har sovit oroligt dom senaste dagarna och äter dåligt som tusan så det hör ju ihop. Har även haft problem med magen till o från men det har säkert med hennes tänder att göra eftersom dom vägrar att komma fram någon gång.

Hon har även lite feber till o från men hon är vid gott mod ändå. Igår så var vi på familjecentralen i ett par timmar och sen gick vi hem och sen åkte vi och städade lite sen kom Ida o Ove så vi spelade lite poker var jätte skoj men jag förlorade stort.hehe. Men det bjöd jag på =) Men var vid en giv som det låg 4st tvåor och en 3a på bordet hur stor är sannolikheten att det blir det. Jag ch Ida fick identiska kort en giv med det var oxå inte stor sanolikhet att det skulle hända och båda två var svarta kort.hehe.

Idag har jag varit hos frissan och fixat håret vart hur nöjd som helst

Såhär blev det i alla fall =) fast jag ser nu att datumet är ju helt galet vadå 2003.haha dags att kolla kameran tror jag :P
Sen var ida och ove här en sväng så barnen fick leka lite det vart fullt ös kan jag lova. Dagens höjdpunkt var när Casper fick fram sitt tält som han fick i julklapp för flera år sedan och nu var det jätte kul att leka i.

Johan och Emilia är inne i tältet


Emilia har kommit på att man kan klättra och busa i soffan jobbigt värre  eftersom man måste jaga henne hela tiden.

Nu ikväll blir det melodifestival tacos och besök av väldigt goa vänner ifrån Lidköping som var längesedan vi träffade nu så ska bli himla skoj att träffas.
Nu dags för att plocka fram Caspers bolibompa godis.

Ha en bra kväll!
Kram


Susanna

Så fin du blev =) Kraam



PUBLICERAT: 2009-02-28, 22:22:50 | URL: http://kaweria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: