2009-02-19
 21:50:29

Orkar inte

Ja det är så mycket just nu i mitt liv så jag orkar inte ta tag i någonting känns det som allt blir fel även om jag vill så mycket mera än jag orkar.

Allt detta med Emilia gör mig galen hon total vägrar att äta någon som helst mat till o med sin ersättning och det tar på krafterna att behöva stöka med det för att få i henne något osv så blir hon arg för att hon är hungrig och får utbrott för att inget går som hon vill riktigt bara för att magen skriker efter mat men när hon vägrar vad ska man göra :S

Har i alla fall kontakt med borås och det känns skönt men om det går så mycket bättre det vet jag inte*suck* Varför kan inte allt gå så enkelt och varför kan inte Emilia älska mat som alla andra barn. Visst Casper var lite trög i starten men har sedan han kom igång med maten vid sju månader ätit bra nästan hela tiden bortsett från när hans mage har sört honom som mest. Mycket tankar flyger i mitt huvud just nu och jag vet inte vart jag ska göra av all frustration och då gör det att jag mår dåligt och stänger in mig i mig själv och glömmer bort omvärlden fast jag inte vill det heller på något sätt.

veckan har i alla fall gått ganska bra har varit lite sjuk men det börjar rätta sig till nästan helt är bara en massa demoner kvar i halsen som gör att rösten inte bär som jag vill. Men imorgon ska jag ringa loggopeden i borås igen och få en tid dit igen eftersom dom har prioriterat henne som akut nu så skulle vi få komma så snabbt som möjligt.

God natt. Kram o hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: