2009-02-22
 22:15:50

Ska blogg.se läggas ner?!?

Hej igen!

Jag hörde av Johan att han sa att blogg.se ska läggas ner och uppmanade mig att byta blogg men jag tycker att detta är den bästa bloggen jag använt eftersom man kan göra om den som man vill ha det. Men då till min fundering stämmer detta ska den verkligen läggas ner och varför någon som har svar på det?

Sen ni som läser min blogg får gärna skriva en kommentar då och då är alltid kul att veta vad ni tycker om mitt dravell och framför allt veta vem du är som läser. Inte för att jag har många läsare men kunde ändå vara skoj att få en kommentar då och då =)


Kram


Jenny

Hej gumman



Jag är dålig på att skriva men jag är här o smygläser då o då! Kram Jenny



PUBLICERAT: 2009-02-22, 22:42:27 | URL: http://jennyn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: