2009-02-08
 20:00:51

Söndag kväll!

God kväll!

Idag har vi inte gjort mycket varit ute en sväng bara och sen var vi till Ida + familj en sväng fick låna lite kläder tack så mycket =) Ska rensa i garderoben där uppe imorgon när jag är ensam då kan man riva i lugn och ro.
Nu ikväll så ska jag inte göra någonting är ensam Johan åkte precis och hämtar sin mamma vid tåget så han är nog hemma runt 22 tiden trodde han.

Jag tänkte att jag skulle kika på den nya Beck filmen som börjar om en timme. Sen ska jag greja klart med tvätten har bara torkning kvar nu så himla skönt att ALLT är tvättat nu. Jag är som sagt väldigt slarvig med att tvätta lägger gärna på hög tills det är ett jätte berg fattar inte varför.

Tänk imorgon börjar en ny vecka igen helt otroligt vad veckorna flyger iväg det är redan v7 och jag tycker inte det var längesedan vi firade nyår här hemma hos oss. Fast nu tycker jag det är bra att tiden går snabbt för jag vill att det ska bli VÅR och sol o varmt igen för jag saknar det massor. Till o med Casper pratar om det och frågar är det inte sommar snart.Han är för go, vi var in på leksaksaffären igår en snabb sväng och tittade bara och han fick syn på en vattenkanna och sa den kan man ha på sommaren och vattna blommorna med gullunge.Att man bara kan komma ihåg det med för han var ju ändå inte så stor förra sommaren. Men han pratar om semestern jätte mycket eftersom vi fiskade krabbor och det hade han aldrig gjort innan.

God kväll på er nu ska jag ta och ringa mamsen bara hämta lite tvätt först.
KRAMIS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: