2009-02-09
 13:14:28

Tiden går så fort

Ja tiden bara försvann här idag har inte hunnit allt jag ville riktigt men får ta mera imorgon men nu har jag fixat kvällsmaten i alla fall så bara till att sätta på kastrullen med potatis när jag kommer hem och så värma fiskgratängen och bara till att äta när allt är värmt och klart =)

Har i alla fall fått diskat och dukat bordet vet jag är långt i förväg men jag vet själv hur trötta vi brukar vara när man gått hela vägen med Casper och tiden bara rinner iväg och då är det bättre att ligga ett steg före. Har även rensat ur lådorna här nere med leksaker och har tagit upp en del saker som igentligen ska ligga uppe i Caspers rum. Dom ligger dock på golvet här nere ännu men ska ta upp dom innan jag ska gå nu till dagis och hämta dom småttingarna =)

Ha en bra dag så hörs vi ikväll.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: