2009-02-05
 21:49:17

Torsdag kväll!

God kväll!

Är så himla trött så detta blir inget långt inlägg jag fattar inte varför jag är så himla trött har varit det i flera dagar så jag börjar fundera på vad det är med mig just nu. Men det blir väl bättre antar jag. Man kan ju alltid hoppas.

Dagen har varit rätt okej annars Emilia har varit jätte tjurig men hon mår nog inte helt bra för hon har sovit ganska mycket idag hon var vaken i nästan 4 timmar i sträck innan och det var knappt att det gick för hon var så ledsen. Sen har vi varit och städat åt det gammla paret och sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Var ner till ica och hjälpte svärmor att hitta en grötburk på ica som jag ville ha till Emilia men hon ville inte ha så det var kört. Fastnade och prata med henne ett tag om hennes resa osv hon åker till sthlm i helgen till Johans bror och skulle gå på någon mässa igenom jobbet.

Just nu sitter jag och kollar på Criminald Minds en jätte bra serie tycker jag den och csi är himla bra. Fast alla såna serier som har med mord och sånt gillar jag. Låter kanske brutalt men är så himla kul att se dom lösa fallen och dom man inte trodde att dom skulle klara av löser dom i alla fall.

Nu ska jag snart gå upp och ta mig en dusch innan jag ska kika på ice rode truckers.Tror att det är idag kommer inte ihåg måste kolla programet först.hehe.

Blev visst ganska långt ändå men när man väl börjar skriva så flyter allt bara på
God natt mina bloggvänner och mina rikiga vänner
Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: