2009-02-09
 11:20:51

Trötter idag :(

Hejsan!

Idag är jag riktigt seg faktiskt Casper vaknade 03 i natt och han var så himla snorig så jag trode att han skulle tappa andan ett tag men det släppte efter ett tag. Sen så la han sig igen i sin säng men efter en timme kom han in igen och skulle ligga hos mig men han kunde verkligen inte ligga stilla så halv 5 kanske han somnade igen och Emilia låg och babblade i sin säng ett bra tag. Sen vaknade jag med ett ryck halv 8 precis som om någon sa mig att du får inte sova nu.Tur att jag vaknade annars hade vi kommit jätte försent till dagis. För båda barnen sov så gott, Casper sa efter att jag hade väckt honom att mamma jag har inte sovit färdigt ännu.

Så idag blev det buss till dagis tur den går dit ut annars hade jag ju fått ringa och säga vi var sena men nu slapp jag ju göra det. Nu ska jag sätta fart med att diska och plocka undan lite leksaker för dom har alltid en förmåga att ligga verallt på golvet även om man städar ihop det på ett bra sätt på kvällen så hinner dom riva ut det på den lilla stunden på morgonen helt otroligt igentligen.

Annars idag blir det lugnt ska ta tag i att leta upp mera vinterkläder åt Emilia i klädkammaren för hon har ju vuxit ur allt hon har helt otroligt fast hon inte går upp i vikt och det förvånar mig faktiskt att kläderna blir för små men Emilia står kvar på samma vikt som innan.Undrar hur det kommer sig?!?!
Svärmor skulle komma idag efter jobbet med gardinprover för jag är så himla less på gardinen i köket så jag kan bli tokig och inte för att prata om hur dynorna ser ut. Caser har ritat på dom och det har kommit fläckar när man ätit osv. Så vi sa det att vi ska försöka få fixat allt det i köket och sen så fixa en gardin kappa till sovrummet för det ser lite kalt ut med ingenting fast alla växter tar upp stor plats i fönstret. Tänkte att det kunde vara skönt att få allt detta fixat innan vi fyller år så man slipper slipper greja med det i sista minuten.

Ha de bra så hörs vi senare.
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: