2009-02-24
 22:18:39

Uppdatering om sjukhusbesöket+ brännskadan

God kväll!

Kommer att fatta mig kort skriver mera imorgon för jag är så trött fast mest mentalt känns det som. Har varit mycket idag. Caspers ben har små prickar ovanför knät som gör ont så får hålla koll på det så det inte blir värre men det jag trodde var ett badkar var i själva verket handfatet som han hade suttit i med benet i 20 minuter.

Här en bild på benet mycket dålig men det gick inte o ta bättre kort


Hos loggopeden gick det väl bra vet inte så mycket mere än jag gjorde innan men hon sa att det vi skulle fortsätta så som vi gör och erbjuda henne hela tiden osv. Sen ska vi tillbaka den 16e och då ska vi träffa dietisten samtidigt och diskutera näringsintag och ev få något mera kalori rikt att äta åt henne.
Sen den 9e ska vi till borås oxå och då ska vi träffa läkaren vet inte om det är hjärt besök eller om det har med maten o göra för det står inte i remissen.

skriver mera när huvudet är mera rensat orkar inte just nu känner jag.
Ha de bra så hörs vi imorgon.
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: