2009-02-23
 07:27:33

Varför får man inte sova någongång!?!??

God morgon!

Dessa nätter är inge skoj längre snart orkar jag inte med detta springande upp o ner på natten då man själv vill sova. I natt har jag visserligen bara varit upp engång men man blir helt död när man aldrig får sova en hel natt utan att bli störd. Eftersom Emilia äter så dåligt så gör det väl att hon inte kan sova hela natten utan att bli ledsen. Och ibland tror jag hon bara jäklas när hon håller på sådär.suck. För i helgen har hon varit vaken flera timmar i sträck i sin säng vi brukar strunta i henne för ser hon oss blir det bara ännu värre går inte in förns det är akut då hon är ledsen eller dyligt.

Idag vet jag inte vad som händer riktigt jag ska ringa loggopeden nu på morgonen hon hade semester i fredags*typiskt*Hoppas dock att hon är där idag för det sa dom på telefonsvararen i alla fall :D
Nu måste jag gå och ta upp Emilia så vi hinner med allt innan dagis får se hur långtid telefon samtalet tar annars så får vi nog ta bussen idag.

Vi hörs ikväll.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: