2009-02-23
 19:21:57

Vart tar dagarna vägen!?!?

God kväll!

Jaha då var denna dagen snart gjort och jag har inte gjort något vettigt alls känns det som. Jo jag ringde till loggopeden och vi ska dit redan imorgon då hon hade fått ett återbud så ska bli kul att se vad hon säger denna gången om det går att göra något åt Emilias dumheter med maten. Sen skulle våran kontaktsjuksköterska ringa imorgon med ska se om vi inte kan träffa henne en snabbis när vi ändå är där imorgon då jag vet att hon skulle vara på hjärtmotagninen hela dagen.

Annars idag har jag inte gjort något vettigt tvingade Johan att ringa till vårdcentralen och han fick tid 17.15 så han var hemma igen straxt efter sex tiden med medicin läkaren konstaterade att han lider av ibs=kronisk tarmstörning så när han får sina kramper i magen så ska han ta dom kramplösande medicinen han har fått så hoppas verkligen det hjälper älsklingen min för inte kul att se honom må så dåligt som han har gjort nu det sista.

Ska kika lite på tv nu men ha de jätte bra.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: