2009-02-13
 19:30:17

Vilken dag :S

God kväll!

Vet att jag skrev att jag skulle vara härifrån ett tag men jisses vilken dag det har varit här idag. Emilia var så himla grinig ett tag så vi gjorde i ordning lite av hennes välling och hon åt halva flaskan i ett svep sen puttade hon bort den vilket hon gör när hon inte vill ha mera. Så jag satte ner henne på golvet och hon vänder sig om emot mig och hostar till och spyr ner mig och stolen, Sen blev hon som förstenad och bara stirrade på vad som hände och innan jag hann blinka så spydde hon igen men denna gången MYCKET mera.

Jag fick nästan lite panik för hon stod mitt i allt jag kunde inte resa mig ur stolen och Casper sprang omkring och undrade vad som hände Johan sprang ut i köket och hämtade papper så det blev kallabalik verkligen. Men Emilia bara skrek och skrek i säkert 10 minuter. Var upp och tvättade av henne och satte på nya kläder men hon skrek hela tiden. Emilia har börjat äta mera vanlig mat och hennes mage klarar nog inte av det riktigt för hon har inte bajsat ordentligt. Men efter 20 minuters skrik så äntligen skötte hon sin mage och det luktade apa men var väldigt hårt. Så jag ska köpa lactulos när vi får pengar så hennes mage håller sig i trim så hon slipper bli förstoppad. För det var därför hon spydde tror jag för att hon inte fick ur sig något.

Men hon åt inte mycket sen efter det och har inte gnällt så mycket heller så jag hoppas att det släppte så hon äter bättre imorgon.Annars idag har vi inte gjort mycket var ut en sväng i solen men det var så himla kallt så vi var inte ute så länge. Johan är dunder förkyld han kan knappt prata just nu han har världens basstämma så man kan hoppa högt när han säger något om han varit tyst en stund.

Jag själv känner mig lika sliten som vanligt men får väl leva med det eller så får jag ta mig i kragen och söka för det vilket jag inte har några pengar till just nu så det får vänta.

Ha en bra kväll så hörs vi snart igen.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: