2009-01-15
 21:27:09

Åh jag känner mig helt död i kroppen :(

Ja det är bara förnamnet på hur jag mår. la mig ner i soffan och lutade mig emot Johan och jag höll på att somna på tre röda :S några blöjor har det inte blivit ännu och det är inte någon panik direkt heller men imorgon måste jag fixa det för sen räcker dom inte längre. Är nog gränsfall att dom gör det med.

Imorgon så blir det famlijecentralen på öppen förskola med hela familjen ska bli så kul att kunna gå dit allihopa och härja. Men först så ska Johan hjälpa Ove och hämta en soffa på överskotslagret som dom köpt och sen kommer han dit lagom till sångstunden hoppas jag för det är nästan den som är jobbigast eftersom Emilia aldrig vill sitta stilla den stunden så man får jaga henne hela tiden så brukar jag gå ut i köket och då kommer Casper med och han vill inte sitta i ringen ensam. Jag vet att han är mammig men hoppas att Johan hinner. Idag slog Emilia rekord i att äta gröt =) hon åt en hel burk + ½ på en annan burk med gröt hon hade kvar så samanlagt 1½ burk gröt =) sen åt hon nästan en hel flaska nutramigen så jag hoppas att hon sover gott i natt men hon har hostat flera gånger så är nog bara en tidsfråga innan hon blir förkyld igen.suck.

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: