2009-01-28
 10:06:49

Allt klart

Ja då har jag äntligen fått packat klart och fått det sista in under vagnen helt otroligt vad grejar det blir man tror inte det.Men mycket beror ju på att jag har packat om väldigt mycket för att slippa den där hemska väskan jag hade hit. Men sen så fick jag plats med alla kläder i ryggsöcken nästan i alla fall bortsett ifrån ett par byxor och pyjamaser till barnen. Men det la jag under vagnen.

Nu väntar vi bara på att syster ska komma och hämta oss vi gör inte så mycket annat Casper kollar på nickjr och Emilia hon går utmed möblerna.Hon nyser nästan hela tiden så hon är nog förkyld tror jag och med den hostan hon har så får hem och börja preparera med astma mediciner och hoppas att det inte blir så jobbigt för henne.

Ha en bra dag!

Kramar !!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: