2009-01-14
 20:46:21

Äntligen lugn och ro

God kväll!

Fy idag har det inte varit någon rolig dag eftersom Casper vaknade klockan 4 imorse och vägrade somna om så han var ju lagom trött när klockan närmade sig tre och då var allt grin och gnäll igång han har fått en hel del utbrott idag och minsta lilla som gått fel har han hoppat i taket för och blivit hysterisk men inte lätt att vara så trött. Men samtidigt så vägrar han sova middag med som han behöver så väl när han är så trött. Jag hittade lite kläder till astrid (min syster jennys dotter) på rean vet jag skulle köpa till mina egna barn men kunde inte motså det jag hittade så jag hoppas att vi kan ses en sväng när jag kommit till mamma =)

Sen idag har jag inte gjort så mycket var och köpte mat till Emilia för hon vill inte ha nutramigenen nu på samma sätt som innan hon hittade en sked och blev jätte arg för det inte var någon mat på den visserligen äter hon ingen vanlig mat men gröt och sånt som är på burk går bra så köpte det för våra sista ören tur det snart är tisdag då barnbidraget kommer in på kontot vad skulle man göra utan den livlinan :S Men det är skönt med att Emilia kommit igång ordentligt med maten på dagis äter hon mycket bättre än hon gör här hemma men sån var Casper med så det tror jag kommer att komma i takt med att hon äter regelbundet. Sen är det så himla skönt att man  kan ge henne vadsomhelst utan att behöva tänka på att ge henne något som råkade inehålla mjölk som vi var tvunga att tänka på hela tiden innan. Så det är skönt att hennes allergi har vuxit bort. Det kanske aldrig var allergi heller men dom var ganska övertygade om att det var det.

Kom på att jag såg ett hemskt program igår på tvn som handlade om kropps smyckning på alla olika ställen var riktigt hemskt men ändå häfftigt att se vad folk gör med sin kropp.

Jag så att du hade utmanat mig Ida men jag har inte så många att utmana som skriver blogg men tack ändå gumman =)

Nu ska jag kolla klart på tvn sen väntar sängen blir tidigt i säng idag för jag orkar knappt skriva detta inlägget har tagit en timme men är bara för att jag kollar på semester svenskar på tv4 samtidigt. Hitils så är det ett bra program tycker jag.

Kram och god natt hörs imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: