2009-01-04
 23:40:50

Avverkat 2 filmer

Hej igen!

Ja nu har vi äntligen fått tittat på wall-e och har även tittat på shrek 3 båda var väldigt bra men jag måste säga att wall-e var bäst. En sån söt liten go robot =)
Men att det är speciellt lugnt i huset vill jag inte påstå Emilia har legat i sin säng och snattrat nu sedan halv 10 så är lite jobbigt nu när jag vill gå och lägga mig för är ganska trött.

Men är väl bara att bita ihop och vara vaken ett tag till för snart borde hon ju somna om brukar hålla låda i ca 3 timmar innan hon däckar. Fattar inte varför hon ska vakna så här men tror hon sover för länge på morgonen men det blir ju så eftersom hon vänder på dygnet så som hon har gjort. Får ta tag i det nu när dagis börjar nästa vecka.Då blir det vanliga rutiner igen och det ska bli skönt men samtidigt kommer jag att sakna Johans sällskap hemma allt blir mycket enklare när man är hemma båda två men det är ju inte så vardagen ska se ut,och förhoppningen är väl att jag ska få ett jobb med snart men det ser mörkt ut just nu.Men bara att söka vidare och hoppas att något dyker upp och gör det inte det så har vi ju klarat oss ganska bra hitils och tror vi gör det ett tag till.

Kram o god natt hoppas ni får sova gott!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: