2009-01-22
 21:11:44

Casper saknar pappa

Jag och Casper satt i köket innan och ritade och då helt plötsligt frågade han mig. " Ska vi inte träffa pappa någon mera gång?" Hur förklar man det för en snart 4 åring att vi bara är på besök hos mormor och att pappa är hemma och jobbar. Han förstod inte riktigt men efter ett tag så tror jag att han förstod att vi ska åka hem igen. vet dock inte vilken dag det blir men det en annan inte tänker på det gör barnen tydligen.

Satt och kollade på biljetter innan men har inte bestämt mig men det lutar åt kanske onsdag men inget bestämt ännu. Måste bara bestämma mig om barnen ska gå på dagis på torsdag annars så måste jag ringa och prata med dom.

Ha det jätte bra.

Kram igen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: