2009-01-15
 23:11:19

corratec cykel+Nokia 5310

Värst vad jag skriver idag =)

Denna cykeln kommer att bli Johans 30års present så kom igen och skramla in pengar åt honom =) Så får han ett litet bidrag på vägen i alla fall så slipper vi stå för hela summan men den är snygg och orginel här är deras hemsida med info om cykeln http://www.corratec.com/content/en-gb/products/bikes/mtb/bow/?model=superbow_fun

Jag har nu insett att jag måste skaffa en ny mobil för min har slutat ringa i mellanåt. Upptäckte när jag var på stan igår att Ove hade ringt men telefonen hade inte ringt och det var samma idag när han ringde den hörs inte förns på slutet och jag fattar inte varför. Har sett ut denna

Men det hoppas jag med på att kunna få sponsor till nu när jag fyller i mars för utan mobil vill jag inte leva. kollade på priser på denna mobilen och den är bra mycket billigare nu än den var när den kom vet inte vad dom kostade då riktigt men i alla fall runt 3000 skulle jag tippa på och denna kostar 1669 så det är ju bra mycket billigare.

Nu väntar sängen för klockan har redan dragit iväg allt för mycket.
Kram och god natt!!


Jenny

Hej, samma telefon som mamma har men det kanske du visste redan?! :-)



Häng med på utmaningen du också?



PUBLICERAT: 2009-01-16, 08:43:41 | URL: http://jennyn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: