2009-01-08
 19:21:30

Då var det kväll igen då

God kväll!

Tänk vad dagarna rusar iväg igentligen redan torsdag och denna dag är nästan slut. Idag har jag inte gjort så mycket bara varit känns det som det var skönt men att gå till dagis var en mindre pärs eftersom det var så mycket snö på gång vägen men det gick bra och vi kom fram i tid.

Emilia var lite skeptisk till att gå till dagis när vi kom in i hallen men blev snabbt glad igen när jag fått av henne alla kläder osv. Sen blev hon lämnad till en fröken och så fort man säger ordet hejdå börjar hon protestera lite men så fort hon inte ser mig är hon knäpp tyst så hon vet nog vid det här laget att det hjälper inte.
Casper blev jätte glad av att få gå till dagis han hade lekt som tusan där idag och pratat mycket om lekkamraten Tindra när vi kom hem.

Sen har vi inte gjort så mycket vettigt lekt med barnen och gjort lite mat.Tog fram kyckling idag som vi ska ha imorgon funderar på och lägga det i marinad men får se hur mycket olja det finns kvar. Sen när vi parkerade på ica taket när vi kom hem så slutade central låset att fungera på förar sidan men som tur var så går det att låsa på passagerar sidan så jag hoppas att det funkar ett tag till för det är inte kul om det slutar helt för då måste vi lämna in den och har ingen lust att betala en massa för en sån sak.Men man har väl inget val om det skulle bli så.

Nu ska jag ta mig något och äta för magen kurrar det är nackdelen med att äta så tidigt att man hinner bli hungrig engång till innan man ska lägga sig så får se vad jag hittar i skåpen..

Ha det så bra.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: