2009-01-07
 11:38:53

Då var det vanlig vardag igen

Hejsan!

Ja nu är det som vanligt här hemma Johan är på jobbet som han för övrigt försvov sig till i morse vi vaknade av plogbilen utanför  så det var en himla tur att han kom och väsnades annars hade vi nog sovit längre för Casper har varit vaken flera gånger i natt och jag fattar inte varför han ska vakna så himla många gånger. Sen när han vaknar så är det så himla svårt att få honom att somna om.Han låg i min säng ett tag men han bara bökade runt som vanligt så efter ett par rundor så somnade han äntligen.Men när han väl somnade så vaknade Emilia vid fem och ville ha mat men sov till tio sedan och Casper vaknade vid nio.

Idag har vi inte mycket planerat finns inget att städa bara lite tvätt men det orkar jag inte ta idag tycker att vi har städat tillräckligt dom här dagarna så om en liten stund så ska vi gå ut en sväng men än så länge är det lite för kallt ännu Emilia är så himla rosslig så jag vill inte gå ut i onödan med henne.

Nu är det i alla fall bestämt att jag och barnen kommer att åka till mamma den 20e om inte vi blir sjuka eller något sådant men det ska bli trevligt och man får ju passa på så länge som man inte har något jobb. Men än så länge så verkar det ju dött men får försöka få något snart så man kan få lite extra pengar men det är inte lätt just nu när alla avskedar folk hela tiden.

Busungarna under bordet eller rättare sagt under Emilias matstol

Skriver mera senare ska försöka bättra mig har varit dåligt dom här dagarna men ville fokusera mig på att få klart här hemma och nu kan man bara njuta av att det är rent.

Kram o Hej!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: