2009-01-12
 22:57:46

Dåligt bloggande idag

God kväll!

Blev en hektiskt dag här idag vaknade klockan 07.45 av att Casper kom och la sig hos mig och normalt så burkar vi stå i hallen och vara i full fart med att klä på oss för att gå till dagis så fick lite panik för Emilia sov fortfarande så var super stressad så ringde till Johan så han fick komma och köra oss för jag hade aldrig hunnit och hade inga pengar till bussen heller annars hade det ju inte varit något problem tror jag.hehe.

Sen resterande av dagen har jag inte gjort så mycket bara tagit det lugnt imorgon ska jag sätta fart med att städa undan lite i köket och tvätta medans barnen är på dagis och sen blir det ju full rulle här efter det. Johan har börjat jobba till fyra och det känns lite konstigt men är bara på prov denna veckan så vi får se hur det går. Han ska jobba till fyra mån-tors och vara ledig fre men får se om han orkar det.

Ikväll har jag varit över till Ida och Ove en sväng och lånat en våg för att väga lite saker på så tack för lånet igen. Jag ska köpa en sådan själv när jag får pengar.

Nu väntar sängen och hoppas på att Emilia sover hela natten idag med än så länge så har hon inte vaknat.
God natt och

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: