2009-01-31
 23:10:15

Dåligt med bloggande dom här dagarna

God kväll! Eller kanske ska säga god natt för jag är sjukt trött just nu.

Idag har det verkligen varit fullt upp sedan det att vi gick upp. Vart en liten sovmorgon Casper kom och väckte mig halv åtta imorse och det var nog rekord på ett tag som han sovit så länge. Men han somnade senare igår med och det gjorde han även idag så jag hoppas innerligt att han sover gott i natt plus länge imorgon bitti så jag får sova en stund extra.

Johan somnade på soffan igår kväll och sov där till klockan sju imorse då vaknade jag till av att han kom o la sig i sängen i stället. Måste varit obekvämt att sova i soffan så länge.
Imorse så ställde jag mig och diskade världens disk höll på i köket i två timmar hör o häpna. Men Johan hade inte diskat under tiden jag varit borta och sen har vi ju ätit en del sen jag kom hem med så det tog lite tid fast vi har diskmaskin. Men allt kan man ju inte köra i den heller sen senare

Idag har vi firat svärmor som fyllde 65 och det gjorde vi genom att bjuda på mat det blev kyckling wook och nudlar. Var väldigt gott. Sen kom Johans syster hit vid 16 tiden och åt lite tårta som var super god. Det var blåbär,hallon och gräddtårta den var verkligen mumsig :D

Ska lägga in lite kort men skriver mera senare kanske om jag orkar.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: