2009-01-17
 23:24:48

Denna dagen bara försvann!

Ja som jag skrev innan så skulle vi åka till Johans syster och vi åkte dit vid två tiden för då hade Emilia vaknat ordentligt hon ville inte kvickna till riktigt. Men är så nytt ännu för henne att bara sova 1 timme på dagen för hon sover inte på natten annars och denna veckan har hon sovit hela natten helt otroligt men skönt för oss =)

Vi var hos Eliza tills klockan var nästan halv sju och sen var det kvälls bestyr för hela pengen.Casper och Kimberly härjade så med varandra så Casper var helt slut när vi kom hem. Fick sitt kvällsfika och sen lite lördagsgodis och sen kom han själv upp för jag höll på och grejade med Emilia och Johan gjorde välling åt henne.Så jag frågade Casper om bolibompa var slut då sa han nej jag vill gå och lägga mig för jag är lite trött. Han är för go. Men är så himla skönt att man slipper tjata på honom att han ska sova osv. Men han är så van att vid 19 då ska man gå och lägga sig och det har varit så i minst 2år.

Sen nu ikväll så har vi tittat på körslaget och var lite oväntat att wells skulle åka ur men jag tycker inte att någon grupp är så där jätte bra alla låter så himla lika tycker jag. Men ska bli kul att se vem som vinner. Men för mig spelar det ingen roll då jag är så där halvt intresserad av programet tittar mest för att det inte finns något annat.
Nu sitter vi och kollar på en film som heter jarhead på 6an den är väldigt mysko handlar om något krig i irak har inte hngt med riktigt för jag håller på och tvättar men har det sista i torktumlaren så när det är tort så ska jag gå och lägga mig borde vara lagom med 1timme men det var en massa handukar nu det sista så jag hoppas att det räcker annars får det ligga kvar tills imorgon för han som ska tvätta imorgon bitti använder ju inte tumlaren på engång. Här är vi ju alltid uppe med tuppen ändå nästan så jag fpr väl gå ner och hämta tvätten i god tid.

Ha en bra kväll det som återstår nu ska jag vika lite tvätt.

Kram och godnatt!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: