2009-01-11
 11:09:01

Dessa ungar gör mig galen

God morgon!

Ja ibland så vet man inte vad man ska göra åt sina barn och så kände jag i natt. Emilia vaknade ju som vanligt vid halv elva men i natt tog nog alla redkord hon var vaken till klockan 03.00 i sin säng och låg och grejade och det som stör mig att hon är inte ledsen utan hon ligger och babblar och tränar på att göra höga och låga läten i sin säng mitt i natten :S Det kan verkligen reta gallfeber på en när man själv vill sova. När klockan var tre så hade Casper vaknat med och det kan jag förstå att han gjorde för Emilia var inte direkt tyst. Men sen tog det ca 1-2 timmar att få Casper att somna om men tillslut somnade han och kom och väckte mig klockan halv tio och det var skönt för då fick jag några timmars sömn i alla fall.

Men varför vaknar Emilia !??!??!? Hon är aldrig ledsen när hon ligger där inne och tjötar på som tusan. Vi går inte in till henne om hon blir akut ledsen förstås. För det är när hon får syn på oss om någon går in så vaknar hon till ännu mera än hon redan är. Så jag fattar inte att hon kan tycka att det är så kul att ligga där och babbla i ett kolsvart rum :S Hoppas det hon har kommit på är en ren ovana för hungrig kan hon inte vara eftersom hon inte skriker efter mat någon gång inte i natt i alla fall.

Så man känner sig aningen seg idag måste jag säga och jag har grymt ont i huvudet men är väl sömn brist antar jag. Men idag hoppas jag på att kunna hålla Emilia vaken på dagen så borde hon kunna sova bättre i natt för hon kan inte hålla på såhär när det är dagis dax imorgon igen.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: