2009-01-14
 12:26:40

En runda på stan!

Ja då var stan avklarad men mitt nöt glömde ju gå till ica och handla åt Emilia men får ta det sen för nu sover hon middag vi var ner i förådet och letade fram min väska den stod längst in i förådet det var väl min tur så fick riva fram en del men det gick bra med barnen dom var snälla Casper hjälpte till att hålla dörren och Emilia satt och pratade med min cykel =) hon är rolig hon.hehe. Men hon kanske kom ihåg att hon brukar få sitta i cykelkärran och åka bakom så hon gillade nog det. Varje gång jag ser min cykel så blir jag så himla sugen på att ta en tur jag längtar så himla mycket till våran nu så jag kan spricka. 

Min kära man har nog fått tag i en cykel med så det ska bli kul till våren då vi kan börja cykla tillsammans och så vi kan vara ute hela familjen och få motion samtidigt. Sen så ska vi försöka ordna så att Casper ska gå en egen cykel till våren år kanske bli en tidig födelsedags present!?!?

Nu ska jag göra lite lunch. Hörs senare.

Kramis.


Ida

Du har blivit utmanad i min lilla blogg.

Läs under Utmanad.

Kramar



PUBLICERAT: 2009-01-14, 19:55:43 | URL: http://bloggis.se/IdaAl81

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: