2009-01-24
 12:24:04

En skit natt rent ut sagt.

Hejsan!

Som jag skrev igår var jag riktigt trött så jag orkade inte sega mig uppe för att kolla på vem som åkte ur lets dance men jag gick och la mig klockan kvart över tio och det är jag himla glad för. Vid ett kom Casper skrikandes till min säng. Då fick han för sig att röret som gick till elementet var en lång pinne som inte skulle vara där och han gav sig inte. Han låg hos mig i ca 30 minuter och snurrade runt som en tok. Sen la han sig i sin säng. O sen så låg han väl där 45 minuter kanske och små slumarade sen kom han springandes igen och var helt hysterisk över det där jäkla röret rent ut sagt. Så efter dom två skrik attackerna så vaknade ju givetvis Emilia och var klar vaken så hon babblade på i ca 3 timmar. Sen för att Casper skulle vara nöjd med att det där röret var till Elementet och inte var farligt så var jag tvungen att tända taklampan för att visa honom och då blev ju inte Emilia mindre vaken för det. Men efter det så nöjde sig i alla fall Casper och somnade om.Till klockan var kvart över åtta. Och halv nio vaknade Emilia igen.

Men jag har lagt Emilia nu för att sova middag men hör henne ligga där inne och klappa händerna så hon lär nog inte somna ännu i alla fall. Men en liten lur lär hon ju behöva för att orka vara vaken till klockan sju ikväll.
Jag börjar få lite hemlängtan faktiskt saknar Johan något så fruktansvärt men det som inte dödar det härdar eller var säger man. Vet ju att de är nyttigt att sakna varandra ibland men nu börjar det nästan på att bli på gränsen till jobbigt att vara utan honom. Men det går ingen nöd på honom där hemma han håller på med tapeterna osv och idag skulle han på någon mässa i ishallen.

Ha det bra. Så hörs vi senare.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: