2009-01-20
 11:44:12

En virrig morgon

Ja det är ett milt ord på vad det har varit här på morgonen har grejat med än det ena än det andra och nu är i alla fall väskorna klara för utom det sista som är i kylen som ska tas ur strax innan vi ska åka. Jag håller på och försöker få Emilia till att sova men hon har legat och babblat i sin säng i snart 30 minuter så min vision är nog misslyckad men sova måste hon för annars blir tågresan en jobbig sådan för både henne och mig.Casper han ligger här i soffan och tittar på pippi i söderhavet och han är nog inte långt ifrån att somna ser det ut som.Men det gör inget för det kommer nog bli sent ändå idag när vi väl kommit fram osv så vill nog inte han gå och lägga sig på engång. Fast nu fick han för sig att han inte skulle sova men han har ju i alla fall vilat. Det ända han har pratat om på morgonen är ska vi inte åka snart.Hehe lätt att förklara att vi ska åka om så och så många timmar.

Men nu har han inte frågat det på en stund. Jag ska gå upp och försöka göra ett sista ryck med att försöka få Emilia att sova.Hoppas verkligen att jag lyckas för annars kommer hennes sovstund inte bli lång.Eftersom vi måste åka hemifrån vid halv två för att hinna i bra tid till falköping där tåget avgår ifrån.

Ha det jätte bra så hörs vi senare ikväll om jag orkar blogga när vi kommit fram.

Kram


Perfektion by Emma

precis.. jag förstår de och det måste ha varit helt förfärligt. är allt "normalt" nu och tillbaka i vardagen?



PUBLICERAT: 2009-01-20, 18:01:08 | URL: http://perfektion.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: