2009-01-01
 10:59:11

God fortsättning

God morgon eller ska man säga god middag?
 Igår var det jätte trevligt bortsett från att barnen sov väldigt oroligt det var helt hopplöst ett tag men Casper somnade tillslut om och Emilia med men att dom vaknade var inte konstigt var ju ett sånt himla liv utanför så man trode raketerna skulle flyga in igenom fönstret men det är nackdelen med att bo mitt inne i stan men en gång om året kan man ju ha överseeende med det.

Men priset var nog när grannen krämade på sin ljudanläggning på högsta nivå typ och hela köksbordet skakade och sagt och gjrot så vaknade ju Emilia efter en stund.
Men det blev sent men det är ju värt det när man har trevligt. Tror jag somnade när klockan var 3 och kvart över kom casper och började bråka men han somnade om tillslut och kom sedan vid sju igen och somnade om i min säng annars hade jag aldrig orkat med denna dagen så nio vaknade han igen och emilia vaknade strax efter det så här blir en liten slö morgon vi tänkte vid tolv att vi ska gå ut och gå en lång promenad får klä oss ordentligt för här är nästan -7 grader blev helt chokad när jag kollade på mätaren.

Sen kommer Ida o Ove och lille busungen Tim en sväng senare så barnen får leka av sig lite det behöver Casper och dom leker ju så bra ihop så det blir nog kanon =) Sen annars idag vet jag inte ska försöka komma i säng skaplig tid ikväll för har blivit många sen kvällar nu man har inte samma disiplin som när det är vanlig vardag när man vet att man måste upp till dagis osv. Men nästa vecka börjar ju det vanliga igen och det är faktiskt ganska skönt.

Ska lägga in lite kort men gör det i ett separat blogg inlägg för blir så himla rörigt med en massa kort här bland texten.

Ha de bra och Kramar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: