2009-01-13
 21:58:40

God kväll!

Ja god kväll på er!

Idag har det varit en dag som gått i ett men det är väl så det ska vara. Barnen har varit på dagis och jag satte mig precis här skulle duscha men tar det när tvätten är färdig känns så dumt att gå ut och greja i hallen. sen har jag upptäckt att troligen är mögel i tvättstugan för det luktar i hela trapphuset och när jag öppnade dörren till tvättstugan första gången idag så slog luften emot mig på engång så jag tror att där är källan till lukten. Så det blir till att ringa hökerum imorgon och klaga lite igen då. Känns som om jag inte gör annat förra veckan var det trappbelysningen och innan dess har det varit små saker. Sen ska jag även passa på att fråga om vi får måla om i hallen+ köket om vi bekostar det själva.

Ida o Ove var här en sväng innan dom gick för ca en timme sedan.Var trevligt med lite besök =) Jag har precis ätit några mackor och ska gå och titta till tvätten och sen ska jag gå och lägga mig så jag orkar imorgon för då ska jag packa min väska ska sätta Emilia i vagnen och gå ner till källaren och leta fram min väska som Johan skulle ha gjort men det har inte blivit av idag så får göra det själv imorgon.Sen måste jag ner till ica och köpa blöjor åt lill tjejen och lite mera mat för den är slut nu igen :(

Ha en bra kväll det som återstår och god natt.

Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: