2009-01-21
 21:00:16

God kväll!

God kväll!

Idag har det hänt ganska mycket vi tog en lugn start på dagen sen gick vi ner till apoteket och mamma bjöd på en snabb fika på ett ställe som hette nancy's var ett mysigt ställe. Sen gick vi för att vänta på bussen på väg hem men den var full så vi fick inte plats så vi fick gå hem det var lite tufft för mamma men det gick ganska bra ändå.

Sen fick vi besök av kusin Hillevi och hon och Casper har lekt som tusan dom var ute och åkte soppsäck ner för backen. Mamma och Susanna var på willys och handlade lite mat. Sen käkade vi lite kotletter och potatis mos. Emilia åt potatismos för glatta livet =) men mata henne det fick jag inte göra det var väldigt viktigt att gaffeln låg på bordet med potatismos på.hehe. Go unge hon är.

Nu ikväll har vi tagit det lugnt i soffan och kollat på semestersvenskarna precis på 4an. Ska gå och ringa älsklingen nu tänkte jag och sen ska jag nog försöka komma i säng ganska skapligt. Blev lite dåligt med sova i natt för jag kunde inte riktigt slappna av när jag sover i samma rum som barnen.

Någon jag saknar mera än Johan är faktiskt Ida är så himla van att träffas nästan varje dag eller att babbla en stund i telefon men jag tänker på dig gumman och hoppas att det ordnar sig för er.Du vet vad jag menar.

Ha en bra kväll.

Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: