2009-01-15
 12:06:55

God Middag

Hejsan på er!

Nu är barnen på dagis sedan klockan nio och jag håller på och städar och donar som vanligt känns det som men det tar ju aldrig slut :S Men nu är köket i princip färdigt och så nu håller jag på i vardagsrummet och plockar undan på tvätt och leksaker som verkligen ligger överallt. Hel otroligt vad barnen kan stöka till men det är väl så det är.
Natten var lugn här faktiskt hörde Emilia vid 4a men hon somnade nog om igen för det blev tyst. Sen vaknade jag av Casper vid sex av en rejäl duns, fattade först inte vad han gjorde men han är så himla rädd för mörkret så han sprang för fort så han halkade på mattan han har i dörröppningen och ramlade i en duns rätt ner i golvet. Han såg helt yrvaken ut när han kom in till mig men han vart inte ledsen och det var väl tur det.

Nu är det snart inte många dagar kvar tills vi ska åka till mamma ska bli skoj att komma iväg lite samtidigt som jag bävar för hur det ska gå på tåget men det kommer nog gå bra. Casper frågar mig varje dag nu när vi ska åka till mormor =)

Nej nu måste jag forstätta ska gå till dagis om 1 ½ timme så måste få lite mera gjort innan dess för imorgon är johan ledig och då vill jag inte behöva springa runt och städa bara njuta av att ha honom hemma och umgås innan vi ska åka på tisdag.

Kram och hörs sedan. Kram Kram =)


Storasyster

Hej

Det blir en tackförhjälpenavflytten-middag =)Mamsen kommer och Anders föräldrar. Ja pot.gratäng kan man ju ha till det mesta. Ska bara komma på vad det vegetariska blir. Vi ses snart!

Kraam



PUBLICERAT: 2009-01-15, 15:48:01 | URL: http://kaweria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: