2009-01-22
 11:46:07

God middag!

Hejsan!

Här har vi tagit det lugnt har lagt Emilia för att sova nu för hon var trött hon la sig på golvet i köket under bordet och höll på att somna där.hehe. Då är man trötter =)
Casper vaknade klockan sex imorse sen gick han till mamma i soffan och kollade på nikelodion mycket bra på tvn för honom vid den tiden. Jag gick och la mig igen skulle bara vila lite till men till min förvåning vaknade jag igen kvart över åtta av Emilia flög ut i vardagsrummet och kollade så allt var okej där ute och bad om ursäkt för jag somnade om.Var inte meningen men var väl mera trött L =) Men Casper hade suttit och kollat på tvn hela tiden så det var ingen fara.

Mamma står just nu med disken och är snart klar. Casper står och leker i mammas dockskåp ute i hallen och pillar med alla sakerna där inne.Vid två skulle Hillevi dyka upp då blir han nog glad =)
Annars vet jag inte vad vi ska hitta på här faktiskt hade tänkt gå ner på stan med Emilia men det är så himla grått och trist här idag så jag vill inte gå ut just nu i alla fall.hehe.

Hörs senare.

Kram!!!!


Perfektion by Emma

de måste vara väldiga orosmoment i alla fall, de mesta som handlar om barnen. jag har ju aldrig upplevt den sortens känslor liksom.



PUBLICERAT: 2009-01-22, 16:45:27 | URL: http://perfektion.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: