2009-01-08
 07:27:41

God morgon!

Ja god morgon känns som om det var längesedan jag var uppe såhär tidigt för har ju blvit bortskämd med att få sovmorgon nu när man varit hemma och ledig från dagis och allt. Men om en ca 30 minuter så ska vi bege oss iväg till dagis ska bara väcka lill tjejen med som sover så sött ännu och det gör hon väl med för att hon har legat i sin säng och pratat halva natten,Men jag gav mig tusan på att jag går inte in till henne förns hon blev ledsen och det klarade jag av med men inte så kul att höra henne babbla i sitt rum.Men ibland tror jag hon pratar i sömnen för när man kommer in till henne då hon blvit ledsen så sover hon i princip men då brukar lite mat göra susen och sen somnar hon och det gjorde hon vid två i natt. Jag hörde henne börja prata första gången runt halv elva men då blev hon tyst väldigt snabbt.

Idag snöar det massor här det började precis efter Johan hade gått till jobbet för han sa inget om att det snöade när han gick i alla fall bara att det var -12 grader ute. Och nu när jag kollade så var det -7 så det blir till att bylsa på sig en massa kläder speciellt på Emilia som sitter stilla i vagnen. Efter jag har lämnat på dagis måste jag gå till Johan på jobbet och lämna frukost till honom så kanske blir där en stund men det lär vara svinkallt. Men jag får klä mig därefter och så har jag packat ner the åt oss så vi kan bli varma =)

Ha en bra dag så hörs vi ikväll.
Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: