2009-01-29
 09:13:48

God morgon!

Morgning!

Natten har varit hyfsat här. Somnade som en sten efter att jag tog mig en varm dusch tittade lite på tv i sovrummet men ögonen orkade inte vara vakna så jag somnade. Emilia vaknade klockan tre i natt och kokade kändes det som. Så jag gav alvedon och välling sen somnade hon igen. Men hon har sovit oroligt hela natten. Casper kom upp ramlandes klockan tre med men han somnade om igen väldigt snabbt. Vet inte ritkigt vad han vaknade av men det vet man nästan aldrig. Har varit mycket för honom dom senaste dagarna och sen komma hem igen kanske blev lite för mycket för hans lilla huvud.

Casper kom och väckte oss klockan 06.13 och då till min fasa upptäckte jag att Johan låg kvar i sängen så det var en himla tur att han kom och väckte oss annars kanske han hade sovit ännu. Nej men vi hade säkert vaknat till ändå av att något inte var som det skulle. Men imorgon är det fredag och då är Johan ledig och det behöver han.

Han har även lovat att gå till vårdcentralen med sin mage och det ska jag se till att han håller med för han kan inte gå och ha så ont hela tiden heller. Annars så får han gå ner på jouren ikväll så har vi hela dagen på oss att bara mysa i familjen.

Ha en bra dag.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: