2009-01-14
 08:52:23

God morgon!

Hejsan!

Ja det blev en bra natt trots allt förutom att Casper kom och väckte mig halv fyra imorse och ville inte riktigt somna om så det kommer nog bli en rolig dag antar jag.. Men jag tänkte gå upp och väcka Emilia när jag skrivit färdigt och sen äta frukost och gå ut och kolla på lindex lite om dom har något på rean fick ju present kort i julklapp till barnen som jag ännu inte har utnytjat för jag hittade inget direkt när jag kollade sist. men det behöver ju inte vara på rean heller eftersom det finns ganska mycket snygga kläder ändå och billiga med i alla fall endel plagg.

Annars idag så blir det att packa och sen skulle vaktmästaren komma och kolla på våran vägg i hallen om det bedöms att det ska målas om och om dom står för det eller om vi får göra det själva emot att vi gör ett bra grund jobb. För som det är nu kan man inte nudda väggen utan att det blir ett märke i färgen. Det är någon som har målat på tapeten och det har väl gjort att den är jätte känslig eller något. Kan inte så mycket om sånt. Hoppas i alla fall att dom kommer underfund med vad det är som luktar i tvättstugan för idag rinner näsan värre än någonsin och när jag la mig igår hade jag så ont i bröstet och imorse var jag tvungen att ta min astma medicin.

Ha en bra dag så hörs vi senare.

Kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: