2009-01-16
 16:14:28

Hejsan!

Hej!

Nu har vi precis ätit lite mat och jag är hur seg som helst orkar inget alls just nu kände det när vi kom hem ifrån familjecentralen och efter vi hade varit och hjälpt till att flytta ner Ida och Oves gamla soffa till hennes mamma så blev jag så trött och orken rann bara av mig. Vet inte varför jag är så himla trött nu för tiden men tror det har och göra med att jag går och lägger mig för sent och blir väckt av barnen på morgonen i alla fall Casper som oftast vaknar tidigt. Men måste bli bättring på det nu för detta funkar inte längre eftersom mina dagar blir så himla jobbiga eftersom man sover för dåligt så blir orken sämmre.

Annars har det varit en bra dag var väldigt mycket folk på familjecentralen idag faktiskt men det är väldigt tomt utan kicki och nu verkar det mer eller mindre kört för att hon ska komma tillbaka eftersom kommunen har slarvat bort dom 10 miljonerna dom har letat efter så det kommer bli ett tufft år för skolor och förskolor i år.

Nu ska jag gå upp och ta en dusch eller om jag lägger mig i badet en stund för jag känner att jag behöver stressa av mig.
Hörs senare.

Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: