2009-01-23
 21:49:52

Huvudvärk :(

God kväll!

Ja just nu sitter jag med huvudvärk för typ tredje dagen i rad men tror att det beror på att jag får bära runt mycket på Emilia just nu vet inte varför men hon kanske känner sig förvirrad över vart vi är eller något. Om hon inte hittar mig kryper hon runt hela mammas lägenhet och letar tills hon får syn på mig. Och om jag inte finns i närheten då börjar hon och gnälla jätte högt :(

Idag har vi varit ner på stan mamma skulle hämta ut sina astma mediciner men dom fanns inte på apoteket så det var bara till att knalla hem igen. Var på en affär som heter Eurostore fanns massa där inne köpte lite små saker samt en ny mössa för jag glömde min hemma och här är svin kallt. Sen gick vi till Lindex och skulle kolla lite och upptäckte att det var halva rea priset så jag fick tag i 5 plagg för 150 kr som ordinarie pris kostade runt 400 kr så jag tycker att jag gjorde ett himla bra kap =) fick tag i en jätte söt klänning som jag hoppas att Emilia kan ha när Johan fyller år i mars. Den fanns bara i storlek 92 så håll tummarna :D

Sen efter barnen hade somnat så kom min syster och körde mig till willys för behövde handla lite barnmat osv så tack så himla mycket för att du tog dig tid att köra lill syrran =) Nu sitter jag och glor på Lets dance med ett halvt öga vet inte vem jag tycker är bra idag har inte sett hela men tyckte Morgans dans var bra i alla fall.

Här väntar sängen snart och hoppas att huvudvärken går över.

Kram och god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: