2009-01-27
 15:28:12

Imponerad :)

Idag så har jag varit ner till station en sväng och hämtat mina biljetter och var sedan till matpiraten och köpte mjölk och fil. Tanken var att jag skulle ha gått ner till stan men eftersom Casper fick värsta anfallet när jag skulle gå frågade honom flera gånger om han ville följa med men nej han skulle vara hemma med mormor. Så jag och Emilia klädde på oss och gick ut och sa hejdå till både mamma och Casper. Då såg det inte ut att vara något med honom men sen hörde jag Casper skrika när jag var utanför då stod han på balkongen och var helt hysterisk, vet inte vad det blev med honom men till slut så fick han följa med mig därför rundan inte blev så lång eftersom Casper går själv så får man inte ta i för mycket det var nog knappt att han orkade gå den biten vi gjorde.

Sen när vi kom hem så blev jag riktigt imponerad av Emilia mamma hade gjort ordning kalops på råddjurs lår som hon fått av Jenny när hon var här på besök. Gjorde i ordning en tallrik med ganska mycket på tänkte hon äter nog inte det ändå eftersom det var bitar osv. Men ungen lassade in TRE st sånna lass utan krusiduller hon spottade ut enågng ner på golvet för det var en liten för stor köttbit hon fått i munnen men annars så åt hon som en galning :D Fattar inte vad det tog åt henne men tack syster för en god köttbit :D
Hoppas dock att detta håller i sig för det var ju jätte bra gjort av henne.

Nu ska jag greja lite med våran packning och se om tvätten är torr så jag slipper springa med allt imorgon och ikväll. För tiden på morgonen går ganska snabbt ändå skulle behövt köpt lite fika till tåget men det löser sig nog på något sätt.

Kram hörs senare.


PERFEKTION

Okej, jo precis.. de är inte d elättaste att hitta arbeta i dessa tider. Och absolut inte i Ulricehamn.



PUBLICERAT: 2009-01-27, 16:26:49 | URL: http://perfektion.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: