2009-01-19
 21:36:11

Jag är så trötter

God kväll!

Nu är det inte så mycket tid kvar tills vi åker håller på och grejar med det sista just nu men blir inte mycket gjort om jag ska vara ärlig sitter och kollar på csi ny på kanal 5 jag gillar dom programen =)

Idag har varit en hemsk dag annars jag har gått fram o tillbaka till dagis hela dagen känns det som. Efter 1 timme när jag nästan var framme hemma så ringde mobilen och det var Emilias avdelning och hon hade en massa var i sitt öga så hon fick inte vara kvar sen gick vi hem och hon somnade i vagen och sov en stund så stackars jag kunde vila en stund och äta lite lunch sen gick jag ner på stan en sväng och träffade på Ida så vi stod och babblade en stund =) Kommer sakna det när jag är borta hos mamma nu men detfår vi ta igen när jag kommer hem igen =)

Klockan fem imorse så vaknade jag av en duns utanför trode att jag skulle dö fasiken vad rädd jag blev. Det hade snöat i natt och då var det plogbilen som slängde sin skopa i marken och körde den på lägsta nivå med marken och det lät hemskt. Det var inte bara jag som hade vaknat av det och det borde vara förbjudet att köra klockan fem med plogbilen på gågatan när det bara var ca 2 cm med snö.

Hörs imorgon ska greja lite här och sen ska jag mysa i soffan med Johan. Ha det bra.

Kram Kram!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: