2009-01-15
 19:17:41

Jösses denna dagen bara försvann =S

God kväll!

Denna dagen bara vimlade förbi känns det som. Dagen har verkligen gått i ett sedan det att jag gick upp i morse. Iväg till dagis och sen in till Johan på jobbet och äta lite frukost med honom sen gick jag hem och började städa och jag hann färdigt =) Det trodde jag inte att jag skulle göra men flög fram som en dåre*hihi* Så nu är här diskat, dammsugit och skurat på nedreplan hann inte damsuga i vårat sovrum men det gjorde jag ju förra veckan men det är lite skit på Johans sida eftersom han är lite dålig i sin psoreasis just nu.

Sen efter jag hade grejat med städningen då började jag med min väska som snart är klar har gett mig tusan på att jag inte ska ha med mig mera än nödvändigt för jag har en förmåga att packa ner alldeles för mycket som inte blir använt. Barnen får ha mest kläder med sig jag kan alltid låna någon trasa av mamma om det skulle krisa och sen så har hon ju tvättmaskin nu så man kan ju tvätta barnens kläder om det skulle bli katastrof. Sen var det dags att gå till dagis och hämta mina troll och efter det gick vi in på Europris en liten stund och gick sedan till Johan på jobbet som såg helt sönder stressad ut när vi kom det gick inte så bra så jag hjälpte honom lite. Det här med att jobba 10 timmar om dagen vet jag inte om det var någon bra ide men han kanske kommer in i det till nästa vecka om dom nu ska fortsätta det vet jag inte det har jag glömt att fråga.

När vi kom hem åkte vi och hjälpte det gamla paret med och städa lite så här inför helgen och eftersom jag ska åka bort med så var det lika bra att ta det nu för i helgen vill jag vara med familjen i lugn och ro =)
Nu ska jag gå och köpa blöjor åt Emilia och sen väntar soffan ska kolla på gränspolisen London på kanal 5

Kram och hörs senare.


Emilia grejar med sin julklapp inte lätt men ibland hamnar dom på rätt ställe =)

Bästa kompisarna =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: