2009-01-07
 19:23:17

Kallt ute nu igen

Ja nu är det kallt igen fattar inte varför det måste bli -10 på engång var ändå dugligt på dan då det var -5 ute men nu när jag var ut en sväng innan så höll jag på och frysa ihjäl och inte tala om hur halt det var höll på att halka omkull rejält men tur man har ganska bra balans.

Annars har vi inte gjort något direkt sedan vi åt har lekt åter lekt.Köpte riskakor till Casper som han tjatat om hela dagen och han hade nog kunnat äta upp hela paketet men det fick han ju givetvis inte. Nu ska jag ta mig en varm dusch för jag känner mig frusen och sen blir det att slappa i soffan vet inte ens vad det är på tv idag så måste gå in på tv planeten och kolla innan jag går upp o duschar.

Ha en bra kväll om jag inte skriver mera.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: