2009-01-10
 22:40:12

Körslaget och handlat på ica

Ja det är vad våran kväll har bestått av fast i omvänd ordning svärmor kom och lämnade godiset som utlovat men köpte även lite burkmat åt lill tjejen men jag skrev på en lapp vad hon skulle köpa. Men efter en stund så ringer telefonen och hon hittar inte det jag skrivit. Finns ju som sagt en hel del barnmat att välja på, så jag slängde på mig och Emilia kläderna för Johan och Casper hade inte kommit hem ifrån hans jobb ännu. Men väl inne på ica så hittade jag allt jag skrivit på lappen plus att jag fick köpa en grädde till kladdkakan jag gjorde ikväll. Var så sugen på något gott så jag kunde spricka så det blev en kladdkaka av det sista äggen och smöret i princip.

Sen har vi suttit och kollat på körslaget och jag tycker faktiskt att det var rätt person som åkte ur för dom var inte speciellt bra och det var inte Magnus heller så får se vem det blir nästa vecka. Sen har vi kollat på repris av GP2 på visat motor och nu sitter jag här och printar ner några ord inna sängen väntar. Men ska kolla klart på Trauma på tv4 fakta först tänkte jag.

Imorgon så är det dans kring granen på torget klockan 15 och alla barn skulle få en godis påse som var med så Casper har redan sagt att han ska dansa med farmor eller pappa så vi får se vem det blir.Eller om Johan tar Emilia på höften och dansar med henne.Annars vet jag inte vad som händer imorgon direkt har inget planerat och det är skönt det med när man inte får sova på nätterna.

På tal på Emilia så har hon ätit ganska bra idag faktiskt är stolt över min lill tjej som innan har ratat allt i matväg utom fil och sånt som är flytande.Men idag har hon ätit nästan 2 burkar med gröt och det är verkligen ett stort framsteg =)
Och i skrivandets stund så vaknar hon som vanligt vid samma tid fast hon ätit så mycket till kvällsmat plus en flaska nutramigen. Så jag fattar inte varför hon vaknar jämt och ständigt. Det innebär att det blir inget sovande i natt heller då förns klockan är runt 01.00 som vanligt :(

God natt och sov så gott.

Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: